“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@boenderoutdoor.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Garantie en schade

Bij Boender Outdoor Tuinmeubelen ben je zeker van twee jaar garantie. Ben je er niet zeker van of het defect onder garantie valt, neem dan contact op met onze Klantendienst via +316 30 22 28 91.

Indien het product geleverd is door een verkoop partner van Boender Outdoor Tuinmeubelen dien je contact op te nemen met de verkoop partner. De contact gegevens en algemene voorwaarden van de verkoop partner kun je vinden op de pagina van de verkoop partner. 

Heb je schade ontdekt, dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor je oplossen.

Heb je je bestelling in de webshop geplaatst en thuis laten bezorgen? Neem direct contact met ons op en stuur duidelijke foto’s van de schade mee voor een snelle afhandeling. De Klantenservice neemt daarna contact met je op.

Indien het product geleverd is door een verkoop partner van Boender Outdoor Tuinmeubelen dien je contact op te nemen met de verkoop partner. De contact gegevens en algemene voorwaarden van de verkoop partner kun je vinden op de pagina van de verkoop partner.

Wij verlenen een garantie van 1 jaar op onze producten.

10% KORTING OP JE VOLGENDE BESTELLING!

Meld je aan om je exclusieve korting te ontvangen en blijf op de hoogte van onze nieuwste producten & aanbiedingen!

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.